Legile Internetului

E mai bine să cumperi online.
Legile Internetului
Banii înapoi sau schimbarea produsului în termen de 30 de zile.
Conform OG 130/2000, cumpărătorul poate returna orice produs în 10 zile (cu excepția cazurilor de la Art. 10) doar atunci când este vorba de cumpărături online. În acest caz vânzătorul este obligat să-i returneze banii în maxim 30 de zile.

Castiga bani online cu Profitshare

vineri, 30 noiembrie 2012

Marketing afiliat - definitie

Marketingul afiliat este o forma de Online Marketing care se bazeaza exclusiv pe un model CPA, adica Cost Per Action. In marketingul afiliat, un comerciant (merchant), numit de cele mai multe ori advertiser, rasplatește unul sau mai mulți afiliați (publisher) pentru fiecare actiune efectuata pe site-ul sau (unde actiune = o vanzare, lead, etc.). Astfel, marketingul afiliat se mai gaseste denumit si ca marketing bazat pe performanta pentru ca el nu include in niciun fel actiuni de genul CPC, CPM. Marketingul afiliat se suprapune intr-o oarecare masura cu alte metode de internet marketing deoarece afiliatii utilizeaza metode regulate de publicitate. Aceste metode includ optimizari în motoare de cautare, marketing prin cautari platite în motoarele de cautare, e-mail marketing, și publicitatea prin afișarea de bannere. Pe de alta parte afiliații, uneori, utilizeaza metode neortodoxe de promovare.
Marketingul afiliat utilizeaza un site pentru a trimite trafic pe altul; este o forma a marketingului online, care în mod frecvent este desconsiderata de comercianți. Cu toate ca motoarele de cautare, e-mail-urile si RSS capteaza o atentie mai mare din partea comercianților online fața de marketingul afiliat, membrii afiliați continua sa joace un rol semnificativ în strategiile de vânzari online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu