O rețea de afiliere acționează ca o intermediere între publisheri (afiliați) și programele de afiliere (comercianți/advertiseri).
Rețeaua de afiliere permite publisherilor să găsească programe de
afiliere convenabile pentru websiteurile lor și ajută websiteurile ce
oferă programele de afiliere să-și atingă audința țintită.
Pentru comercianți, serviciile unei rețele de afiliere pot include
tehnologii de urmărire, unelte de raport, procesări de plăți și accesul
la o bază mare de publisheri. Pentru afiliați, serviciile pot include
afilierea la programele de afiliere ale advertiserilor (comercianților)
printr-un singur clic, unelte de raport, și plăți pentru toate
programele de afiliere din rețea printr-un singur cont.
Rețelele permit înscrierea gratuită a afiliaților (publisherilor).
Comercianții (advertiserii) pe de altă parte trebuie să plătească o
taxă. Rețelele tradiționale de afiliere percep o taxă inițială de
înregistrare și/sau o taxă lunară de mentenanță. Acestea diferă de la
rețea la rețea. Este un lucru comun pentru rețelele de afiliere să
comisioneze advertiseri un procent din comisionul plătit afiliaților ca
taxă pentru serviciile lor.
Rețelele de afiliere tradiționale permit comercianților să ofere
publisherilor lor procente din câștig (cost pe vânzare) sau cost pe
acțiune ca metodă de compensare. Majoritatea programelor de afiliere ale
comercianților preferă să plătească pe vânzare decât pe acțiune.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu